Υπόδειγμα φόρμας υποβολής Σχεδίου Εργασίας

Share

           ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A.     ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

Θα αναφέρεται τους θεματικούς άξονες που θέλετε να ασχοληθείτε με τους μαθητές σας

 Π.χ. Η μαστίχα της Χίου ( το μαστιχόδενδρο και η καλλιέργειά του, θεραπευτικές ιδιότητες, εμπόριο μαστίχας…κ.ά.)

Π.χ. για πρόγραμμα διαπροσωπικών σχέσεων/συναισθημάτων (αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων, αυτοεκτίμηση, διαχείριση συγκρούσεων, μοναδικότητα, φιλία, οικογένεια,κανόνες…)

Π,χ, για πρόγραμμα ανακύκλωσης (διαχωρισμός υλικών, κάδοι ανακύκλωσης, οικογένεια και ανακύκλωση, περιβάλλον-χωματερές)

Π.χ. για ζώα και φυτά (είδη ζώων/φυτών, φυσικό τους περιβάλλον, χώρες και φυτά ή ζώα, τα αντίστοιχα της περιοχής μου, είδη προς εξαφάνιση,απειλούμενα είδη ,είδη υπό προστασία)

Π.χ για στοματική υγεία (ηλικία και δοντάκια, ορθό βούρτσισμα-συχνότητα, ασθένειες των δοντιών, βλαβερές τροφές για την υγεία των δοντιών, δόντια ζώων…)

Π.χ. παραδοσιακά παιχνίδια (αναβίωση παραδοσιακών παιχνιδιών, τα παιχνίδια της περιοχής μου, παιχνίδια από άλλες χώρες, κανόνες- πως παίζονται, υλικά κατασκευής παιχνιδιών)

Π.χ. εθελοντισμός (έννοια του εθελοντισμού, εθελοντικές ομάδες και δράση τους, ολυμπιακοί αγώνες και εθελοντές) π.χ. διατροφή (γνωριμία με τις ομάδες τροφών, μεσογειακή πυραμίδα, διατροφή και φυσική άσκηση, πρωινό, παραδοσιακές συνταγές)

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

Αναφέρω τρεις βασικές κατηγορίες επιμέρους στόχων και επιλέγετε ανάλογα

Γνωστικοί στόχοιόπως: ο μαθητής να είναι σε θέση ναεπιλέγει, ελέγχειμεταβλητές, ταξινομεί, να παρατηρεί,συμπεραίνει, προβλέπει, υποθέτει, ερμηνεύει, ορίζει,συγκρίνει,εξηγεί, κατατάσσει, ταξινομεί, κατηγοριοποιεί, προσδιορίζει, συνθέτει, συντάσσει, συσχετίζει, κλπ

Ψυχοκινητικοί στόχοι ή στόχοι δεξιοτήτων, όπως ο μαθητής να είναι σε θέση να:νααποκτήσειδεξιότητες,συνεργάζεται, εργάζεταιομαδικά, χειρίζεται, κατασκευάζει, οργανώνει,συνθέτει,παρουσιάζει.

Συναισθηματικοί στόχοι, όπως ο μαθητής να είναι σε θέση να: αποδέχεται, απορρίπτει, διερωτάται, εκτιμά, υιοθετεί, έχει θετική στάση απέναντι σε…, είναι ευνοϊκά διακείμενος απέναντι σε….

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στηριζόμενο στην ενεργητική και βιωματική μέθοδο εργασίας – ομαδοσυνεργατική,  μέθοδος,project, , κ.ά. Μπορεί να αναφέρει και διδακτικές στρατηγικές που θα χρησιμοποιήσει, όπως π.χ καταιγισμός ιδεών, κατασκευή εννοιολογικών χαρτών, μελέτη πεδίου,  προσομοιώσεις, παιχνίδι ρόλων

Ο κάθε συνάδελφος θα αναφέρει τους φορείς με τους οποίους θα συνεργαστεί για την υλοποίηση του προγράμματος π.χ Helmepa, ΟΚΑΝΑ, ΚΠΕ,   ή με επαγγελματίες π.χ.γιατρός σε κέντρο πρόληψης, διατροφολόγος, αστυνομία, πυροσβεστική υπηρεσία, συγγραφέας, δασολόγους, γεωπόνους, , λιμενικό σώμα κ.α.

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

(ΔΗΜΟΤΙΚΟ) Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης και  διαθεματικά θα συνδεθεί με άλλα γνωστικά αντικείμενα π.χ. α) γλώσσα- ανάγνωση κειμένων-παραμυθιών καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας β) μελέτη περιβάλλοντος  γ) φυσικές επιστήμες κ.ά

(ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ)Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στα πλαίσια των διαθεματικών σχεδίων εργασίας με επέκταση αντίστοιχα σε γνωστικούς άξονες , αναφέρετε ανάλογα....

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Ενδεικτικά αναφέρω: Ερωτηματολόγια (pre-test), αρχικές αναφορές για το θέμα,  μελέτη πεδίου, επιτόπια παρατήρηση,  κατασκευές, συλλογή δεδομένων μέσω διαδικτύου

2ος ΜΗΝΑΣ

Διεξαγωγή πειράματος, δραματοποίηση, συνέντευξη, δημιουργία ερωτηματολογίων, παιχνίδι ρόλων

3ος ΜΗΝΑΣ

Επίσκεψη σε π.χ μουσείο, ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων, αναλύσεις ταξινομήσεις δεδομένων, καταγραφή/έλεγχος συμπερασμάτων, κατασκευές, δημιουργία παραμυθιού

4ος ΜΗΝΑΣ

Σύνθεση λεκτικού και μη λεκτικού μέρους (απομαγνητοφώνηση συνεντεύξεων, επεξεργασία ερωτηματολογίων, πίνακες, χάρτες, διατύπωση συμπερασμάτων, καταγραφή προτάσεων, έκθεση οπτικού υλικού, καλλιτεχνική έκφραση)

 

 

5ος ΜΗΝΑΣ

Παρουσίαση(με ανακοινώσεις στους πίνακες του σχολείου, με εφημερίδα τάξης, με οργάνωση εκθέσεων, με δραματοποίηση, αφίσες, με τελική έκδοση του προγράμματος)

Αξιολόγηση(αξιολογούμε την επίτευξη των αρχικών στόχων, τη συνεργασία των μαθητών, δυσκολίες/προβλήματα, τα αισθήματα των μαθητών)

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων      ................                                     

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος  με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

                Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                  Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

 

 

Υλικό

Σχολικό ραδιόφωνο

Γιορτάζουν σήμερα



Επισκέπτες

Σήμερα15
Χθες67
Εβδομάδα15
Μήνας2301
Συνολικά166120

Powered by CoalaWeb

Καλωσόρισμα

 

Υπεύθυνοι:

Σχεδιασμός - Συντονισμός - Ενημέρωση

Βροχαρίδου Ανατολή

Ανδρεάδης Σιδερής