ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Πύλες Επιμόρφωσης

Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Τ4Ε (ΥΠΑΙΘ)

Μαθαίνουμε Ψηφιακά, Διδάσκουμε Ψηφιακά – Α’ βάθμια | mooc.edu.gr Open edX

Photodentro-edusoft

Εκπαιδευτική Πύλη ΥΠΑΙΘ

Μάθηση 2.0

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία

Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια | Πλατφόρμα «Αίσωπος»

Πλατφόρμες ασύγχρονης ή/και σύγχρονης μάθησης

Moodle – Open-source learning platform | Moodle.org: Σύνδεση στον ιστότοπο

Τι είναι το ΖΟΟΜ και τι πρέπει να προσέχουμε | SaferInternet4kids

Microsoft Teams στην τάξη

Τηλεδιάσκεψη WebEx για Εκπαιδευτικούς

Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη) 

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me

Επιμορφωτικό Υλικό για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)

Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Εξ’ αποστάσεως Ανοικτών Μαθημάτων της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» (ΙΕΠ)

Εκπαιδευτική Πύλη για την Ειδική Αγωγή

Ειδική αγωγή: Το ΦΕΚ με το καθηκοντολόγιο & το ωράριο ΕΕΠ, ΕΒΠ

Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για μαθητές με Αναπηρίες

Οδηγοί για ΣΔΕΥ/ΕΔΕΑΥ & ΕΕΠ

Τροποποίηση Υ.Α: “Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και ΕΒΠ στα Γενικά Σχολεία” | Νομοθεσία

Σχεδι@ζω για όλους

Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2022-2023

Οδηγίες διδασκαλίας για τη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τα Φυσικά, τη Γεωγραφία, τη Μελέτη Περιβάλλοντος, την Ιστορία, τα Θρησκευτικά, την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή και τη Φυσική Αγωγή για το σχολικό έτος 2022-23

Οδηγίες διδασκαλίας για τις Τ.Π.Ε. για το σχολικό έτος 2022-23

Οδηγίες διδασκαλίας για την Αισθητική Αγωγή για το σχολικό έτος 2022-23

Οδηγίες διδασκαλίας για τις Ξένες Γλώσσες για το σχολικό έτος 2022-23

STE(Α)M – Ρομποτική

STE(Α)M – Ρομποτική

Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ)

Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ)